Hyvää alkanutta viikkoa kaikille 

Mahtavaa että pakkaset on hiukan hellittänyt!! Viime viikko meni mukavasti, niin ruokailujen kun liikkumistenkin kanssa. Kaksi BodyPumppia ja kaksi lenkkiä tuli vetästyä. Olen niiiiin onnellinen kun juoksu kulkee taas, 7km. mennä hurahtaa ja mikä parasta, ensimmäistä kertaa elämässäni juoksin ja vaihdoin ystäväni kanssa kuulumiset samalla. En olisi ikinä uskonut että tulee päivä kun pystyn juoksemaan ja puhumaan samaan aikaan!!

Lauantaina mua sitten koeteltiin toden teolla ja kyseltiin selkärankaa kun iski aivan hervoton makeanhimo Se onneksi selätettiin syömällä proteiinipatukka ja pari kuppia vihreää teetä, joten taas sai itseään kiittää seuraavana päivänä kun homma ei lähtenytkään lapasesta!!

Eilen vaaka näytti 600g. vähemmän kuin viimeviikolla mutta senttejä on karissut 1-4cm. ympäri kroppaa, joten jatketaan samaa rataa eteenpäin. Mieheni tuossa vinkkasi että olen ehkä saamassa uuden sykemittarin ystävänpäivälahjaksi koska vanha sanoi sopimuksensa irti, sitä siis innolla odottaen!!

Mä ittuin ojatta koilankakan vielettä. Tä tulit ja kytyit: "Mikt tä tielä oot?" "Mä mökötän." "Jaa, no mun pitää titten tulla tinne kant." Tä tulit ja ittuit koilankakan päälle ja mua naulatti ihan hilveätti! Kiitot kun oot ollu kiva kaveli. Ihanaa ystävänpäivää kaikille näin jo etukäteen!!